Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Neostar servis

Dimitrije Trbović: Naši klijenti moći će unaprijed definirati 
cijenu servisa

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
26.05.2014.
u 15:15

Definirali smo model prema kojem mehaničari izravno kupuju od tvornice pa možemo postići nižu cijenu

Zbog pada prodaje automobila na domaćem tržištu Auto Zubak je još prošle godine započeo tržišno repozicioniranje u četiri faze, a ovih dana počela je druga koja se odnosi na Neostar servis i prodaju rabljenih vozila. O novim potezima i širenju izvan granica zemlje govori predsjednik uprave tvrtke Dimitrije Trbović.

Što donosi Neostar usluga?

Taj je iskorak na neki način redefiniranje našeg poslovnog modela rada, a odnosi se na usluge servisiranja vozila svih marki i prodaju rabljenih vozila s jamstvom od 24 mjeseca. Usluga se provodi na 11 lokacija u zemlji. Klijent može odabrati među 27 servisnih paketa i unaprijed definirati cijenu servisa koju je spreman platiti. Prije uvođenja usluge shvatili smo, naime, kako domaći servisi nemaju unaprijed zadane cijene usluga, nego se one saznaju tek nakon završetka servisiranja, pa smo stoga i odlučili napraviti servis koji će biti transparentan i u kojem će unaprijed biti poznata cijena usluge, a koja je ista za sve modele po određenim kategorijama vozila. Dodatno, tijekom usluge servisa djelatnik s tabletom slika vozilo i mjesta na kojem se nalaze dijelovi koje treba mijenjati a kako bi se upoznali s potrebnim popravcima na automobilu. Što se tiče prodaje rabljenih vozila, u obzir uzimamo samo one kod kojih znamo točno stanje vozila, a nudimo za njega jamstvo od dvije godine, što nije praksa ni kod jednog od vodećih 50 trgovaca na tržištu Europske unije. U ovom biznisu možete uspjeti samo ako radite bolje i drugačije.

Dakle, činjenica jest da je tržište servisera automobila nesređeno, što je vama cilj popraviti, a ujedno i postići nižu cijenu. Kako?

Serviseri dijelove kupuju od veletrgovaca, koji ih pak nabavljaju od proizvođača. Mi smo definirali model prema kojem smo mi mehaničari koji izravno kupuju od tvornice, zbog čega i možemo postići nižu cijenu. Naravno, tome su prethodili višegodišnji pregovori s partnerima s kojima radimo te smo s najvećim proizvođačima dijelova sklopili ugovore. Među njima su Shell, Michelin i Allianz te brojni drugi premium proizvođači.

Koji su planovi u budućnosti?

Do kraja godine otvorit ćemo pet novih salona automobila, a zatim planiramo izlazak na tržišta zapadne Europe ne samo prodajom nego upravo i s uslugom Neostar. Takva poslovna politika izlaska izvan zemlje trebala bi biti svakome cilj, a nama je prednost jer ćemo ponuditi nešto čega vani nema.

Prodaja automobila pada već godinama. Je li se i lani taj trend nastavio? Jasno je da se zbog toga i okrećete novim uslugama?

Situacija je očekivana jer je i cijela makroekonomska slika loša. Kada stanje u zemlji bude bolje, onda se tek može očekivati oporavak prodaje automobila. Trenutačno prodaju većinski drže privatne tvrtke, država i rent-a-car, što se ne može nazvati zdravom prodajom, jer građani ne kupuju, a što je onda i slika kupovne moći i gospodarstva.

Mnogi tvrde da je na pad prodaje utjecalo i ukidanje odbitka pretporeza na kupnju automobila. Stoji li to?

Činjenica je da većina zemalja nema odbitak poreza kakav smo mi imali u prethodnom zakonu. Njemačka ima ponešto drugačije rješenje, ali ima i proizvodnju automobila. Ovdje bi bila dobrodošla, ali ona nije ključ, to više što se zakon kod nas iskoristio pa su otvarane tvrtke samo zato da im se omogući taj odbitak poreza. Zbog njih smo na kraju svi kažnjeni. I to je primjer kreativnosti, ali i zloporabe zakona u našem sustavu.

>> Vozač koji skrivi nezgodu s neosiguranim vozilom sam plaća za nastalu štetu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije